Connectem alumnat de primària i secundària a Cervelló: Jornades esportives

Un any més els centres educatius de primària i secundària de Cervelló han organitzat amb el professorat d’educació física les jornades esportives. Aquestes jornades són un compromís amb l’educació integral de l’alumnat del municipi, una iniciativa per facilitar la transició entre l’etapa de primària i secundària, amb la col·laboració de l’ajuntament que cedeix el Complex Esportiu Municipal Ceraqua.

Un total d’aproximadament 140 alumnes entre 1r de l’ESO i 6è primària han tingut l’oportunitat de participar en aquesta experiència que té com a objectiu principal establir un primer contacte amb l’entorn i les dinàmiques de secundària abans de l’inici del nou curs escolar al setembre.

Les activitats s’han desenvolupat en un marc d’inclusió i col·laboració, amb grups formats per estudiants dels tres centres educatius participants. A través de vuit estacions d’activitats físiques l’alumnat ha posat  a prova les seves habilitats mentre treballaven en equip i a respectaven les normes dels joc ( artzikirol, floorball (hoquei), shootball, bitlles catalanes, colpbol, badminton i pinfuvote)

La diversitat d’activitats proposades ha permès experimentar amb diferents esports i activitats físiques, fomentant hàbits de salut, benestar i  promovent els valors fonamentals de convivència i  respecte mutu.
Aquesta iniciativa a més de contribuir a alleujar les inquietuds de l’alumnat de primària envers el seu pas a secundària també és un pont per a realitzar una transició suau i exitosa.

Des d’aquestes línies volem felicitar a  tot el professorat que ha coordinat i organitzat aquesta jornada i als centres educatius pel seu compromís de treball en xarxa per a la millora del desenvolupament de l’alumnat. Moltes felicitats institut Cervelló, Escola Nova i escola Santa Maria de Cervelló.Jornada Cervello