13 de febrer – Dia Mundial de la Ràdio -100 anys explicant històries

radio_escolarEl proper 13 de febrer, coincidint amb la celebració del Dia Mundial de la Ràdio, s’emetrà el programa radiofònic en obert “Cent anys explicant històries“, que recull els treballs realitzats els darrers mesos pel Grup de Treball de Ràdio Escolar. Aquesta activitat es vol afegir als diferents actes i accions de commemoració del Centenari de l’arribada de la ràdio a Catalunya.
El Canal de Reporters ha col·laborat en l’organització d’aquesta activitat, que ofereix una excel·lent oportunitat per treballar la llengua oral i desenvolupar la competència digital de l’alumnat.
L’emissió del programa radiofònic en obert es durà a terme la setmana del 13 de febrer. Tothom que vulgui podrà escoltar en directe el programa en aquest enllaç. La llista de propostes és variada i recull històries i relats d’arreu.

Amb l’emissió d’aquest programa el Departament d’Educació se suma al recull d’actes que s’estan organitzant per commemorar i destacar el paper fonamental que aquest mitjà ha tingut en la difusió de la cultura, l’entreteniment i la informació al llarg del segle XX i XXI.