Bestial! Una maleta plena d’animals

Aquesta maleta inclou llibres de coneixements i llibres d’imaginació on els animals són els protagonistes i s’adreça a alumnat d’educació primària, tot i que alguns dels títols inclosos són perfectament accessibles a alumnat d’infantil.

Els llibres de coneixements s’agrupen en tres grans blocs: inventaris d’animals, curiositats sobre animals i llibres específics sobre un animal, en aquest tercer apartat destaca la col·lecció Món meravellós de l’editorial Cruïlla.

Els llibres d’imaginació són contes i narracions protagonitzats per animals i s’agrupen en dos grans apartats: petits lectors que inclou àlbums il·lustrats, contes i narracions curtes, i lectors mitjans on hi destaca la col·lecció Zoo Zoo de l’editorial Brúixola.

| Descarrega la llista de control A |

| Descarrega la llista de control B |