Música. Escoltar

Apps per a treballar conceptes musicals com la melodia, el ritme, els acords…

Instal·lades

noteworksNoteWorks

Noteworks ens permet repassar de manera lúdica el nom de les notes i agilitzar la lectura a vista.
La possibilitat d’escollir el tipus de nomenclatura o fins i tot teclat, diferents velocitats i opció de tenir ajuda fa que es converteixi en una app molt interessant ja que respecta el ritme individual de cada alumne.

kinitoKinito Music

Kinito Music Puzzle és una aplicació que ajuda els nens a familiaritzar-se amb les melodies més conegudes de la música clàssica. Un puzle musical de quaranta obres mestres. Les melodies apareixen dividides en peces desordenades que cal col·locar en ordre correcte per tal de poder sentir-la.

peekaboo orchestraPeekaboo Orchestra Lite

Peekaboo orchestra és una senzilla app per treballar els instruments. Endevines quin instrument sona? si és així obre la cortina i descobriràs quin és, aprenent també el seu nom en anglès.

Altres recomanacions

playpadPlaypad

Playpad és un pentagrama interactiu molt útil que ofereix l’opció d’escoltar com sonen les diferents línies i espais. També permet canviar clau de sol o clau de fa i veure la notació.
Podem arribar a utilitzar-lo com un instrument i interpretar cançons.

eardwizarEarWizard

EarWizard és un joc d’imitacio tipus Simon però amb l’avantatge de treballar amb acords. Ideal per introduir-nos en les seves sonoritats i poc a poc anar incrementant la dificultat.