Videoconferència amb l’autor Gonzalo Moure

L’alumnat de 6è de l’escola Montserrat ha llegit el llibre “Palabras de caramelo” de l’escriptor Gonzalo Moure. Han preparat una entrevista col·lectiva amb qüestions sobre el contingut i també sobre la situació del Sahara i la relació que té l’autor amb les persones dels camps de refugiats, i l’han duta a terme a través de videoconferència.

Durant més d’una hora Gonzalo Moure ha contestat preguntes fetes en castellà i en català, indistintament, i amb una gran dosi d’amabilitat i de didàctica ha parlat de la vida en general i dels saharauis en particular.  Els ha comunicat emoció i els ha encoratjat a conèixer d’altres realitats diferents de la seva i a voler millorar el món.