Projecte “La Cantina del Macià”

la cantinaDes de fa dos anys l’institut Francesc Macià de Cornellà de Llobregat, porta a terme el Projecte “La Cantina del Macià”, gestionat pels alumnes de la SIEI amb el suport de tot l’equip de professionals que el formen.

L’alumnat implicat en aquest projecte  assumeix totes les tasques necessàries de la cantina dos dies de la setmana com ara: les compres, la realització de les comandes, la neteja, els torns de barra de cada dia, els cobraments, etc.

El professorat té a la seva disposició una App des de la qual pot realitzar les comandes amb antelació des del seu mòbil o bé, encarregar entrepans a primera hora del matí per agilitzar el funcionament a l’hora del pati.

| Llegir més |