Lectura en veu alta Biblioteca Escolar Ricardo Alcántara

Durant aquest primer trimestre a la nostra biblioteca els alumnes de CS estan llegint dos llibres: “Óyeme con los ojos” (5è) i “Palabras de Caramelo”(6è). Són dos llibres que parlen de nens sords.

“Óyeme con los ojos” de Gloria Cecilia Díaz desenvolupa la seva acció a Bolivia on Horacio, un nen sord, està obsessionat amb una casa del seu barri d’estil modernista.

“Palabras de Caramelo”de Gonzalo Moure l’acció té lloc a un campament de refugiats dels Sàhara, on Kori, un nen sord, té una estreta amistat amb un camell…

Aquests dos llibres ens serveixen per treballar amb els nostres alumnes les discapacitats, altres cultures, el Modernisme, Gaudí, la poesia de Lorca, la pintura de Miró i diferents tipologies textuals. Tot això a més a més de gaudir de dues autèntiques joies!!!

S’ho estan passant pipa!!!!

Portada Palabras de caramelo Portada Óyeme con los ojos