La Mati visita de nou al CS

Després de la lectura de dos llibres els protagonistes dels quals són dos nens sords (“Óyeme con los ojos” i “Palabras de Caramelo”), el dilluns 23 de març ens ha tornat a visitar de nou la Mati, una noia sorda de naixement, que ja ens va visitar el curs passat i que porta un implant coclear.
Aquest any ha vingut amb una companyia molt especial: el seu fill Raúl que té tres mesos.
Els alumnes de 6è que ja la coneixien l’han regalat una carta, uns poemes molt macos i una foto de la seva visita del curs passat. I els de 5è han tingut l’oportunitat de conèixer-la i preguntar-li tot el que han volgut referent a la seva discapacitat.
Les intervencions dels nostres alumnes ha fet que la noia s’emocionés en més d’una ocasió.
Pensem que aquesta visita és molt positiva pels nostres alumnes i els hi dóna l’oportunitat de conèixer de primera mà la constància que han de tenir aquestes persones per seguir endavant i la importància que té el suport de tota la societat.

Material didàctic per treballar Óyeme con los ojos

Material didàctic per treballar Palabras de caramelo