Maletes: Aprenem dels nostres residus

Disposem de 4 maletes elaborades pel Grup d’Escoles per a la Sostenibilitat de Cornellà de Llobregat.
Ofereixen recursos per treballar a l’aula amb alumnat d’Educació Infantil i tots els cicles de Primària.
Contenen una completa i interessant proposta didàctica, així com materials diversos força atractius relacionats amb els residus i el seu reciclatge en general.

1) Maletes d’Infantil / cicle Inicial: EM DIC MAGÍ / JUGUEM AMB LA MALETA

Guia didàctica EM DIC MAGÍ

Guia didàctica JUGUEM AMB LA MALETA

residus_inicial_exterior_320   residus_inicial_interior_320

residus_infantil_exterior1

residus_infantil_interior

Són complementàries, i els seus continguts són aptes per als dos nivells. Contingut de les maletes d’Infantil i de Cicle Inicial

2) Maleta cicle mitjà: FEM LA MALETA

residurs_mitja_interior

3) Maleta cicle superior: TRIAR PER MILLORAR

residus_superior_exterior

Guia didàctica TRIAR PER MILLORAR

Contingut de la maleta del cicle superior

1. Laura

Hola bon dia. Escric des de l’escola de l’Areny de Cornellà. Voliem sol.licitar la maleta del reciclatge, em dic Magí. Ens agradaria si és possible, demanar-la per tenir-la el 11-12 de febrer, per començar a treballar amb ella dilluns 15. Voldríem demanar-la per 4 setmanes si està disponible.

Moltes gràcies, esperem la vostra resposta.