Dia internacional del teatre

L’any 1961 l’Institut Internacional del Teatre va escollir aquesta data per a fer un reconeixement internacional aquest art.

Des de llavors es fan actes i celebracions arreu del món amb l’objectiu de promoure el teatre en totes les seves formes, conscienciar sobre el seu valor i permetre que tota la comunitat teatral pugui promoure la seva feina.

La Fundació La Caixa, ha creat una maleta didàctica, anomenada CaixaEscena, destinada a alumnat de Primària, Secundària i Batxillerat. Aquest recurs l’ofereixen de manera gratuita a tots els centres. A més a més, a la pàgina web, ofereixen una gran varietat de recursos online per a treballar amb els alumnes.

Us deixem un petit recull d’idees, propostes i materials per a treballar amb els vostres alumnes.