Boîte à Québec. Maleta de francès

boite_a_quebec_600

/Contingut de la maleta/

La Boîte à Québec constitueix una forma innovadora de descobrir la Belle Province tot aprenent francès.

Com indica el seu nom, la Boîte à Québec es una maleta carregada de cultura quebequesa: llibres, CDs, DVDs i objectes insòlits que certifiquen la seva diversitat i el seu dinamisme. Els objectes responen a temàtiques variades: història, geografia, vida quotidiana, tradicions populars, i també creacions literàries, musicals, cinema i arts escèniques. Aquests materials juntament amb les fitxes pedagògiques corresponents permeten múltiples usos en funció dels gustos i afinitats del professorat i l’alumnat.

La Boîte à Québec vol despertar la ment de l’alumnat amb una aproximació lúdica original. Aquesta eina pedagògica és l’ocasió perfecta per a poder abordar les múltiples facetes del Québec i fer-les accesibles, amb un ensenyament pràctic i lúdic de la llengua francesa.