Mostra dels Punts de Llibre 2014

Ha quedat inaugurada la Mostra de Punts de Llibre al vestíbul de la Biblioteca Sant Ildefons. Ja podeu consultar el llistat de tot l’alumnat finalista i els centres als quals pertanyen. Així mateix  teniu en aquesta presentació tots els treballs seleccionats d’aquesta edició 2014.

En aquesta convocatòria han participat un total de 6.344 nois i noies (5.607 d’Infantil i Primària, i 737 de Secundària. Feta la selecció a cada centre es van pre-seleccionar els  següents treballs: 73 d’Educació Infantil i 73 dels nivells 1r, 2n i 3r de Primària; 61 dels nivells 4t, 5è i 6è de Primària; 11 de 1r i 2n d’ESO i 14 de 3r i 4t d’ESO. D’aquesta tria, el Jurat va escollir 10 punts de cada categoria en el cas d’Infantil i Primària, mentre a les categories de Secundària se’n triaven 9 i 7.  Finalment, de cada categoria va haver un únic treball escollit, del qual s’han fet reproduccions per a tots els participants.