Visita a la llibreria Pati Blau

El dimecres 26 de maig els voluntaris de la biblioteca de l’institut Miquel Martí i Pol van anar a la llibreria Pati Blau a comprar llibres i buscar el premi dels punts de llibre de 2n cicle.

El llistat de llibres que van comprar ha estat elaborat, principalment  a partir dels àlbums il·lustrats que  van presentar les propietàries de la llibreria en un taller que van realitzar a l’institut. La llista també inclou  recomanacions literàries que  havien fet des del seminari del BEC ( Biblioteques Escolars de Cornellà), així com de recomanacions de diversos professors, alumnes i les mateixes venedores.

Una vegada comprades les lectures, una de les venedores ens ha presentat tots els llibres que hem comprat; d’aquesta manera tot l’alumnat ha sabut la temàtica de cadascuna de les lectures i podrà demanar-los en préstec a la  biblioteca.

D’entre els llibres que ha presentat també hi eren els quatre que corresponen  al premi de punts de llibre de segon cicle guanyat per Petra M. de tercer B.