Tornen els mSchools Student Awards! ?

PARTICIPA EN LA SETENA EDICIÓ DELS STUDENT AWARDS!

MSchools

El millor talent digital de les escoles catalanes tornarà a donar-se cita el pròxim 6 de juny a la Farga de L’Hospitalet. El motiu? La setena edició dels Student Awards, el concurs de mSchools que premia la tasca realitzada per alumnes i docents durant el curs escolar dins de les iniciatives del programa.

Si estàs fent App Education, Mobile History Map o Scratch Challenge amb els teus alumnes, no t’ho pensis i anima’t a participar! Consulta les bases del concurs per conèixer tot el que necessites saber per presentar el teu projecte.

EXPLORA LES NOVES FUNCIONALITATS DE Mobile History Map

Des de finals de novembre, està disponible a Mobile History Map dues funcionalitats noves que et permetran treballar els teus projectes de georeferenciació d’una forma més divertida. Visita la plataforma MHM i explora les noves opcions!

Ensenya intel·ligència artificial a l’aula amb mSTEAM

Ja estan disponibles a la plataforma mSTEAM els nous mòduls didàctics sobre intel·ligència artificial i machine learning! 30 hores de contingut, creat en col·laboració amb Barcelona Supercomputing Center, per apropar aquestes tecnologies als teus alumnes. Com funcionen els ordinadors, algoritmes i simulacions? Treballa aquestes i d’altres qüestions a classe amb mSTEAM, la iniciativa de mSchools per fer ciència a l’aula amb el mòbil!