Tecnoatenció. “El meu compte, el meu control”.

El servei municipal Tecnoatenció es va crear amb dos objectius molt marcats: d’una banda, tractar les addiccions dels joves a les TIC amb el suport d’un equip de psicòlges especialistes en el tema, i d’altra, prevenir aquestes addiccions divulgant consells als pares/mares i escoles per a utilitzar correctament les xarxes socials i les noves tecnologies entre els més joves.

Arran del confinament i del tancament de les aules per a prevenir el contagi del coronavirus, el servei Tecnoatenció ha iniciat una campanya nomenada “El meu compte, el meu control”, centrada principalment en la seguretat a Instagram. La intenció d’aquesta iniciativa és fomentar la sobirania digital dels joves, garantint la seva seguretat dins del món virtual i, a la vegada, prevenir les addiccions dels joves que aquests dies estan sobreexposats a l’ús de les TIC.

El servei Tecnoatenció està gestionat per la cooperativa Eines i treballa amb els joves i amb les seves famílies a nivell grupal i individual. El telèfon d’atenció és el 623.18.24.75.