Sant Jordi 2023 – Propostes per treballar a l’aula

Com cada any, la Xarxa Telemàtica Educativa de Catalunya (XTEC) i Edu365 han recopilat una sèrie d’activitats que commemoren la diada de Sant Jordi des del vessant més pedagògic.

A la col·lecció Sant Jordi de la XTEC trobareu jocs de taula, retallables, manualitats i un llibre joc que podeu descarregar individualment o en un arxiu conjunt. Totes aquestes activitats tenen com a eix central la llegenda de Sant Jordi, la diada i la cultura popular, de manera que també són fàcilment adaptables per a alumnat nouvingut (els CLIC i els tutors d’acollida trobareu tots aquests materials a la unitat compartida Aula d’acollida i SLS).

Al portal Edu365 s’hi han recollit activitats similars (algunes coincideixen) en un format adreçat directament a l’alumne, ja que es presenten en forma d’interactiu.

• La superbiblioteca del canal SX3 (enllaç)

Pots trobar-hi fitxes de llibres de lectura per a totes les edats, i també petits vídeos per motivar la lectura, aprendre a llegir contes,…

• Recursos per l’educació especial (enllaç)

• Propostes al Pinterest del SE Badalona (enllaç)

Bon Sant Jordi a tothom!!!!