Resolució per a l’acreditació de la Competència Digital Docent (CDD)

CDDEn data 3 de febrer es va publicar la resolució  per la qual es defineixen les modalitats i els procediments d’acreditació de la competència digital docent.

Us la podeu descarregar en aquest enllaç .

En aquesta publicació es resol el següent:

  1. Establir, a l’annex I, les modalitats i procediments per acreditar els nivells de la competència digital docent i el reconeixement de l’acreditació a nivell estatal.
  2. Determinar, a l’annex II, el document acreditatiu de la competència digital docent.
  3. Establir la relació entre l’acreditació de la competència digital docent i els títols oficials que habiliten per a la professió docent, a l’annex III.

:bangbang: Atenció :bangbang: En els apartats Sisè i Setè de l’Annex I de la resolució s’estableix que:


Per tant, de moment, encara NO es pot sol·licitar l’acreditació del nivell de competència digital docent.

Podreu trobar més informació a l’apartat de Preguntes més freqüents de la web Acreditació de la Competència Digital Docent del Departament d’Educació.

Per a més consultes de validesa de cursos o dubtes sobre el procés, recordeu que el Departament d’Educació ha creat una oficina d’informació per atendre els dubtes del professorat respecte l‘acreditació i reconeixement de la Competència Digital Docent. Amb aquesta finalitat s’ha habilitat un correu electrònic info_cdd.educacio@gencat.cat per resoldre les qüestions sobre aquesta temàtica i també s’ha habilitat una línia telefònica a partir de la locució inicial de trucada als Serveis Centrals del Departament (935516900, opció 7) .