Recital de Nadal a l’escola Montserrat

Els alumnes de l’escola Montserrat que participen en el programa Lecxit han fet una lectura de poemes de Nadal en veu alta, com a colofó del primer trimestre i també com a regal anticipat als voluntaris, mestres i famílies que van assistir al petit acte de cloenda trimestral.

La biblioteca de la mateixa escola va servir d’escenari per a un acte que alumnes i voluntaris havien preparat en molt poques sessions, però que va resultar tot un èxit i una bonica manera de constatar els progressos fets durant aquest primer tram del curs.

De cara al segon trimestre, els voluntaris han planificat alguna altra activitat especial amb l’objectiu d’engrescar els petits lectors en el fascinant món de la lectura.

Cal agrair la tasca i la implicació que escola, voluntaris i voluntàries, alumnes i famílies posen en aquest programa, que cerca l’èxit educatiu a través del treball de la lectura i la millora de la comprensió lectora. Lecxit és un programa gestionat per la Fundació Bofill que, tant a Cornellà com a Sant Joan Despí, forma part del Pla Educatiu d’Entorn.