Ràdios escolars en xarxa

En format virtual, el Mercat de l’Audiovisual de Catalunya (MAC) celebrat a Granollers i, simultàniament, la Fira de l’Economia Social i Solidària de Catalunya (FESC) van acollir la presentació de la xarxa de ràdios escolars la tarda de l’11 de novembre.

Així Ràdios Escolars en Xarxa (REX), comença aglutinant 66 comunitats educatives i 8 ràdios locals i comunitàries. Podeu veure el vídeo de l’acte.

Saber-ne més a https://ja.cat/UTh9r

video radios escolars en xarxa

Aquelles comunitats educatives que vulguin formar part de Ràdios Escolars en Xarxa i/o aquelles persones amb interès poden omplir el formulari, que trobaran a radiosescolarsenxarxa.org, per rebre el butlletí. També poden incorporar-se al grup de Telegram.