OPEN COHESION SCHOOLS-Servei comunitari

Open Cohesion School (ASOC): Dades Obertes, Auditoria Ciutadana i Cohesió Europea

L’Institut Francesc  Ferrer i Guàrdia de Sant Joan Despí participarà al Projecte Open Cohesion School.

És un projecte on al llarg de tot un curs, diversos equips d’entre 15 i 25 estudiants de 3r i/o 4t d’ESO hauran de desenvolupar una recerca, posant en pràctica els principis de l’auditoria ciutadana, fent servir dades i informació qualitativa per avaluar intervencions finançades per les polítiques de cohesió de la Unió Europea en el seu territori, aportant resultats i implicant-se activament.

El programa educatiu s’imparteix mitjançant mètodes basats en projectes que combinen diferents metodologies d’aprenentatge.

Durada orientativa de 20 hores (5 sessions presencials, 10 sessions de treball en grup i una visita in situ al projecte a auditar) i s’estructura en quatre temes.

Podeu trobar més informació en el següent enllaç