Fi d’etapa al Lecxit de l’escola Montserrat

El punt Lecxit de l’escola Montserrat, a Cornellà de Llobregat, va acomiadar la setmana passada els sis alumnes que han participat en aquest programa de lectura durant tot el curs escolar (i, en algun cas, durant més d’un curs) i que ara deixen enrere la primària per anar a l’institut.

El programa Lecxit, impulsat per la Fundació Bofill, consisteix en una mentoria d’acompanyament lector en horari extraescolar de tarda, amb la qual un voluntari adult vetlla perquè un alumne de cicle superior de primària millori les habilitats lectores, la comprensió dels textos i l’expressió, a més de transmetre-li el gust per la lectura.

Aquest programa, emmarcat en el Pla Educatiu d’Entorn de Cornellà, té l’objectiu de créixer de cara al curs 2022-2023 amb la incorporació d’un nou punt de lectura, per la qual cosa caldrà incorporar-hi més voluntaris que, de forma desinteressada, vulguin contribuir a l’èxit educatiu dels petits lectors.

Si us interessa participar en aquest iniciativa, podeu posar-vos en contacte amb l’equip LIC del Servei Educatiu del Baix Llobregat V o amb el Punt de Voluntariat i Solidaritat de Cornellà.