Acte d’inici de curs 2021-2022 a Sant Joan Despí

El passat 21 de setembre va tenir lloc l’acte d’inauguració del curs escolar 2021-2022 per part de l’Ajuntament de Sant Joan Despí al Centre Cultural Mercè Rodoreda. Va ser presidit per la primera tinenta d’alcalde, Belén García, la regidora d’Educació, Infància i Família  Núria Ros i la inspectora d’Educació, Carme Alonso.

L’acte va reunir de nou a tota la comunitat educativa de la ciutat i va permetre retrobar-se a gran part dels professionals que treballen plegats per aconseguir objectius comuns.

Vam poder gaudir, d’una conferència a càrrec d’en Jaume Funes, psicòleg, educador i  periodista que ha dedicat bona part de la seva vida a escoltar, comprendre i ajudar els adolescents.

Al final de l’acte es va fer l’entrega de reconeixements als professionals de l’ensenyament que s’han jubilat en els darrers dos curs o que han deixat la direcció dels seus centres.