Comissió representativa institucional del PEE de Sant Joan Despí

Presentació de la Comissió Institucional del Pla Educatiu d’Entorn de Sant Joan Despí.

El passat 24 de gener es va celebrar la trobada anual de la Comissió Institucional del Pla Educatiu d’Entorn de Sant Joan Despí, a la sala d’actes de l’Àrea de Serveis a la Persona de l’Ajuntament. El Pla Educatiu d’Entorn és una iniciativa conjunta de l’Ajuntament de Sant Joan Despí i el departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya que té com a objectiu treballar conjuntament amb centres educatius, ampes i entitats de la ciutat per promoure l’èxit educatiu de tot l’alumnat, garantir la igualtat d’oportunitats i afavorir la convivència i la cohesió social.

Després una presentació per part de l’alcalde, Sr. Antoni Poveda, i de la intervenció de la inspectora d’Educació, Sra. Imma Colom, es va procedir a la presentació de la memòria d’activitats del curs 2017-2018, de la qual es van destacar dues actuacions:  el Pla de prevenció de l’absentisme escolar, presentat per Ana Riopedre, treballadora social de l’EAP, i elaborat conjuntament per tots els agents educatius implicats sota el paraigua del Pla Educatiu d’Entorn (Educació, Ajuntament, Serveis Educatius, centres educatius i la policia municipal), i el projecte Quédate, adreçat a alumnat amb risc d’abandonament escolar, a càrrec de l’esplai El NUS.

Cristina Maza, tècnica d’Educació, i Gemma Vives, assessora LIC van continuar amb la presentació del programa d’actuacions del curs vigent. Podeu consultar la presentació clicant a la icona.