Primers Jocs Florals virtuals a l’Escola Montserrat

Malgrat el confinament, l’escola Montserrat no ha volgut que aquest any els alumnes de CS es perdessin els Jocs Florals.

I com ho hem fet?? Molt fàcil: en Jordi, l’Àlex i la Mati els hem fet arribar tres dossiers de poesies ben boniques i variades. Havien de preparar una cadascú i l’havien de recitar de memòria. Podien utilitzar atrezzo, música, el que volguéssim i per videoconferència les havien de recitar als companys i als mestres.

Resultat? Increïble!! Ha estat impossible triar només un guanyador/a! Hem donat quatre premis!!!! Han cantat, han recitat, s’han disfressat i el millor de tot és que hem gaudit una bona estona de la companyia dels nostres alumnes. Ah i ens han ensenyat les roses tan i tan boniques que han fet a casa. Una passada!

I com que cada sant Jordi a la nostra escola celebrem amb les famílies l’Esmorzar de Germanor, on aporten plats típics del seu país, aquest no podia ser menys i també hem esmorzat junts. Els/ les alumnes que han volgut han preparat alguna coseta de menjar i ho han ensenyat als seus companys. Un matí rodó!!

L’activitat ha sigut un èxit! Gràcies nens i nenes. Aquí podeu veure un vídeo dels alumnes recitant els seus poemes.