Visita de Mahmuda Mohamed a 6è

Una vegada més, després de la lectura del llibre “Palabras de caramelo” de Gonzalo Moure, la Mahmuda ha visitat als alumnes de 6è per explicar com és la vida en un campament de refugiats i més concretament en el d’Smara, lloc on es desenvolupa l’acció del llibre i on va nèixer ella.

La Mahmuda fa ja 9 anys que viu a Catalunya i està estudiant a la Universitat. Ha volgut compartir amb els nois i noies les seves experiencies i els seus records d’infancia. I ens ha portat els vestits típics dels saharauis: la darraá i la melfa. Alguns alumnes s’han atrevit a emprovar-se-les. Ha sigut una estona molt bonica que ha acabat amb un petit esmorzar amb dàtils i fruits secs. Ens ho hem passat molt bé!!!

Moltes gràcies de nou Mahmuda!!