Projecte Les Maletes Viatgeres

Un any més les maletes viatgeres arriben a la biblioteca de l’Institut Joan Miró de la mà de l’Ernesto Rincón i en Marc Lloan.
Primerament l’Ernesto ens diu en què consisteix aquest projecte. Calen poques explicacions, ja que els i les alumnes coneixen el funcionament per la seva anterior experiència a primària.
Seguidament, en Marc entra en escena i acapara tota la seva atenció.
Els sis títols van desfilant un a un enmig d’una atmosfera de misteri i expectació que s’apodera de tota la sala. L’alumnat també hi participa donant veu a alguns personatges dels relats de Joan Manuel Gisbert.
Quan toca el timbre del canvi de classe costa que donin per acabada l’activitat: en volen saber més, demanen quan poden agafar el primer títol i cadascun d’ells ja té al cap quin serà el primer llibre que demanaran en préstec.
Bona lectura!