Els patges reials ens visiten a la biblioteca de l’escola.

Els nens i nenes de la classe de P5 de l’escola Joan Perich i Valls, en motiu de les festes de Nadal, hem treballat l’estructura d’una carta com a excusa a escriure la carta als Reis Mags d’Orient. Primerament vam fer una tasca de búsqueda de contes relacionats amb la temàtica de Nadal i Reis, tant a la nostra biblioteca d’aula com a la biblioteca de l’escola. Vam mirar i llegir entre tots i totes el conte de La Carta als Reis d’ Antoni Dalmases i el conte d’En Fumera.

A més, en els racons de llengua, vam treballar l’estructura d’una carta, les parts que conté i una vegada ho vam tenir bastant clar, vam pensar entre tots els companys i companyes què voliem demanar als Reis Mags, quines joguines i materials ens podríen anar bé per la nostra classe.

Vam escriure-la entre tots i totes i una vegada la vam tenir ben redactada en un full ben gran, el dia 21 de desembre, vam tenir una sorpresa inesperada,…. vam tenir la sort de poder-la lliurar als Patges Reials, els quals van venir a la nostra escola…i es van instal.lar concretament a la biblioteca. Vam gaudir moltíssim, estàvem tots i totes molt il.lusionats i bocabadats per aquesta màgica i inesperada visita. Els vam ensenyar els contes que havíem estat treballant i els vam llegir la nostra carta. Els patges ens van asegurar que la farien arribar sense falta a Ses Majestats el Reis Mags d’Orient.

Va ser una tarda molt emotiva… un treball de llengua que va començar i acabar a la biblioteca de l’escola. No ho oblidarem en temps….