Taller d’àlbums il·lustrats

El dimarts 20 d’abril es va realitzar a l‘Institut Miquel Martí i Pol un taller d’àlbums il·lustrats a tot l’alumnat de 1r d’ESO. El taller el va organitzar la llibreria el Pati Blau, de Cornellà de Llobregat.

Tots els grups de primeres van desdoblar. La primera part del grup baixava a la biblioteca de l’institut i la monitora  els ensenyava diversos  àlbums il·lustrats o novel·les gràfiques. El taller començava amb una explicació  d’un àlbum clàssic, Allà on viuen els monstres, mostrant-los la tècnica que havia emprat l’il·lustrador. Tot seguit l’alumnat es repartia per parelles i se’ls donava un àlbum o novel·la gràfica  per poder llegir-lo i comentar-lo a la resta del grup. La segona part del grup classe romania a una aula  on una altra llibretera  els explicava les diferències entre còmic, novel·la gràfica i àlbum il·lustrat , les diferents escoles del còmic, etc. Una vegada realitzades les activitats els grups s’intercanviaven i així d’aquesta manera tothom va  poder  gaudir de les dues activitats.