30 de gener. Dia de la Pau

El Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP), conegut també com a Dia Mundial o Internacional de la No-violència i la Pau, fou fundat l’any 1964 pel poeta i educador mallorquí Llorenç Vidal i Vidal, i és una iniciativa difosa internacionalment.

A la nostra escola Roser Capdevila ja portem diversos dies fent activitats per poder decorar l’escola amb l’objectiu de conscienciar als alumnes de manera que puguin resoldre els conflictes de manera pacífica i dialogant, és a dir, expressant les opinions de forma tranquil·la, clara i ordenada. A més a més, durant tot el curs es van treballant una sèrie d’aspectes amb els alumnes, de manera grupal i individual, en què es donen eines per recórrer a la no-violència quan hi ha algun conflicte a la classe.

A la nostra biblioteca tenim un espai dedicat a llibres relacionats amb els valors de la Pau.
Avui tota l’escola decora el vestíbul amb un colom individualitzat i personal de cada alumne en el qual han escrit un desig.
Quin goig que fa!