Robocat Inclusiva

Robocat inclusiva

L’associació El Racó dels Robotaires posa en marxa la ROBOCAT Inclusiva amb l’objectiu de fomentar les vocacions STEM de forma inclusiva entre l’alumnat de centres educatius de màxima complexitat, centres educatius de complexitat alta, centres educatius ubicats en zones escolars rurals, entitats socials, i persones vulnerables. El programa consistirà en una sèrie de beques atorgades a escoles, instituts, entitats, institucions i particulars que vulguin participar en la ROBOCAT, el Campionat de Robòtica de Catalunya, a partir del curs 2021-2022.

Es podrà realitzar la sol·licitud entre el 10 de juny i el 10 d’octubre de 2021 a través del formulari d’inscripcions a la ROBOCAT 2022.

+informació