Premis Mostra Punts de llibre Cornellà 2022

Després de tres cursos hem pogut tornar a celebrar presencialment l’acte de lliurament de premis de la Mostra de Punts de llibre Sant Jordi 2022 a l’auditori de la biblioteca Sant Ildefons. Aquest acte organitzat per l’ajuntament de Cornellà i en col·laboració amb el Centre de Recursos Pedagògics vol donar visibilitat a la feina feta des de les escoles i instituts de la ciutat vers a la literatura, les arts visuals i plàstiques. Un projecte que arriba a l’edició número 24 amb la temàtica “La Volta al món en 80 dies” proposada, com cada curs, pel Seminari de Biblioteques amb motiu de la celebració dels 150 anys de la publicació d’aquesta novel·la d’aventures.
A l’acte vam poder gaudir descobrint els punts finalistes i coneixent els punts guanyadors.
La presentació va estar amenitzada pel Santi Rovira que ens va acompanyar per l’itinerari de la volta al món desvetllant a més dels premis guanyadors, un dels estereotips de les portades d’aquest llibre i pel·lícula sobre el globus aerostàtic. Des d’aquestes línies us animem a rellegir el llibre per endevinar quants globus en surten.

Moltes felicitats a tots els guanyadors i guanyadores, als centres educatius i el professorat per fer possible una nova edició. Estem segurs que el lot de llibres lliurat a les escoles, els premiats i els punts de llibre que es difondran serà una manera de tenir present que la lectura ens permet viatjar, conèixer món i despertar curiositats que ens fan créixer com a persones.

Punts de llibre 21