La nova biblioteca escolar

Al llarg d’aquest curs, hem transformat la nostra biblioteca d’escola http://www.escolarosercapdevila.cat/ la qual ha quedat amb una gran amplitud en un ambient molt càlid.

Està distribuida per llibres de lectura per als diferents cicles i llibres de coneixement. La novetat d’enguany de la nostra biblioteca és que hem posat un teixell identificatiu (pictograma o imatge) el qual està classificat en el seu corresponent prestatge.

Aquesta organització ens ajudarà a tenir el llibres més ubicats i fer la recerca d’una manera més pràctica. Així, només haurem d’anar al prestatge que volem i agafar el llibre del que volem gaudir i aprendre.

Ja estem desitjant posar-la en pràctica i llegir els nous llibres!