Fira d’hivern

Ara que s’apropa el Nadal, l’institut Jaume Salvador i Pedrol ha pensat que és un bon moment per gaudir d’unes hores d’oci tots plegats, i és per això que volen tornar a celebrar una Fira d’Hivern a les seves instal·lacions del carrer Sant Martí de l’Erm, el dia 14 de desembre al vespre, de les 17h a les 20h.

La Fira està orientada a la comunitat educativa i a la població de Sant Joan Despí en general; és totalment gratuïta i de caire solidari.

L’alumnat mostrarà alguns dels seus treballs, hi haurà activitats pels més petits –com recollida de cartes dels reis o tallers de manualitats- i podreu adquirir, si voleu, guarniments o prendre una xocolata calenta amb galetes per gaudir de les diferents activitats o simplement passar uns moments agradables escoltant música.

ESTEU TOTS CONVIDATS!