AQUI STEAM. Escola Alexandre Galí!!!!

Distinció Escola STEAM - Escola Alexandre Galí

La Universitat Politècnica de Barcelona ha atorgat la distinció com a escola STEAM a lEscola Alexandre Galí de Cornellà de Llobregat. Moltes felicitats per la feina que realitzeu!.

QUÈ ÉS L’STEAM?

Un enfocament interdisciplinari del procés d’ensenyament i aprenentatge que, a partir de contextos i situacions de la vida quotidiana, integra i interrelaciona continguts de les matèries de ciències, tecnologia, enginyeria i matemàtiques (Science, Technology, Engineering and Mathematics), al costat d’habilitats artístiques i creatives (Arts).

INICIATIVA  AQUI STEAM UPC.

Aquí STEAM UPC és una iniciativa de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) per atreure talent femení als estudis de tecnologia i enginyeria, adreçada específicament a noies d’entre 9 i 14 anys de Catalunya. El programa vol trencar els estereotips i rols de gènere establerts en la societat i fer visibles nous referents femenins d’una manera atractiva i propera per a les noies.

COM TREBALLEN A L’ESCOLA EL PROJECTE?

Una sessió setmanal de l’aula de 4t de Primària treballem, dintre de l’àrea d’Educació en Valors, un projecte científic relacionat amb les finalitats del projecte AQUI STEAM i sempre encaminat a treballar les dimensions de les llengües, les matemàtiques i sobre tot les que fan referència a l’àmbit científic tecnològic per millorar les competències bàsiques del nostre alumnat mitjançant la metodologia STEAM.