Hem treballat l’obra de la Joana Raspall

Durant el primer trimestre, a la nostra escola, hem treballat l’obra de la Joana Raspall. Cada curs ha realitzat diverses activitats en torn a algunes de les seves poesies. El 19 de desembre a la tarda les famílies van poder veure totes aquestes activitats a una exposició que es va fer a la nostra biblioteca. Alguns alumnes de CS van encarregar-se de fer de guia per tota la biblioteca explicant amb detall tota la feina feta. La veritat es que estem molt contents de tot el que hem après i de com ens ha quedat l’exposició.

Ho voleu veure?