El MAC i el gust per la lectura

30 alumnes voluntaris de 3r d’ESO de l‘institut M Aurèlia Capmany han format part d’un club de lectura en un projecte compartit entre la Biblioteca de St Ildefons, la Biblioteca de l’institut i el departament de català.

Els alumnes han llegit dos llibres: Fario, de Santi Baró, i Les llàgrimes de l’assassí, d’ Anne-Laure Bondoux. Dues novel·les que atrapen des de la primera pàgina i ens emocionen en molts moments. Dues novel·les que ens fan adonar que les coses no són blanques o negres, i que ens mostren que les persones poden canviar.

El projecte va començar el 23 de febrer amb la presentació de les dues obres per part de la Mon Mas a la biblioteca St Ildefons. El 5 d’abril ens vam tornar a trobar per comentar la primera novel·la i el 17 de maig, la segona.

La Mon ens ha ajudat a comentar-les i a entendre-les millor d’una manera divertida i profunda alhora.