Summerlab 21

Ahir, dilluns 21 de juny, va tenir lloc la II edició del Summerlab, on l’alumnat de 1r de Batxillerat, estableix entrevistes concertades (enguany presencial i virtual) amb experts de l’entorn ciutadà, intercanvi de coneixement vinculats als Objectius de Desenvolupament Sostenible sobre el seu tema de recerca.

El Summerlab és una activitat del Projecte de Recerca i Innovació Educativa de Ciutat (RIEC) on participen Citilab, Centre de Recursos Pedagògics i Ajuntament de Cornellà a banda dels instituts de la ciutat.

Hi van participar un total de 55 alumnes de 4 centres educatius del municipi, INS Esteve Terradas, INS Joan Miró, INS Maria Aurèlia Capmany i INS Miquel Martí i Pol.

Va ser una tarda amb molt de profit, enriquidora per l’alumnat i amb molta compartició de coneixement.

Gràcies a tots els experts que heu fet possible una nova edició del Summerlab i a tot l’alumnat assistent!