Còmic en 3D al MAC

David Romero, Rachid Bounou i Dylan Game (1rA)

El passat mes d’abril, 1rA i 1rB ESO van participar de l’activitat Còmic en 3D a càrrec del PLOC. L’alumnat va escriure de forma col·laborativa un còmic on les maletes viatgeres n’eren les protagonistes. El professorat va triar el còmic amb l’argument més original. Aquest còmic serviria pel muntatge en 3D a la biblioteca del centre. L’alumnat seleccionat es van alegrar molt quan el professor va triar el seu còmic uns dies abans de la gravació. Ens vam comentar que s’hi van dedicar força i que estaven contents per haver estat triats. Enhorabona!