Cantada de Nadales

El divendres 15 de desembre mig miler de nens i nenes de les escoles de Sant Boi participaren en la XIV Cantada de Nadales a la plaça de l’Ajuntament.

Ja fa 14 anys que, els metres de música del seminari de treball del Centre de Recursos, preparem una desena de Nadales tradicionals per ser cantades tant davant de les autoritats locals com de les famílies que s’apleguen a escoltar-les. Des de cançons a dues veus, coreografies plàstiques i flautes sopranos omplen de música nadalenca la plaça a la vora del pessebre.

Al llarg d’aquests anys han sigut moltes les nadales interpretades i ballades. Amb aquesta cantada fem que els nostres alumnes de 5è trobin un espai d’interpretació comú amb els seus iguals de Sant Boi de Llobregat.