Conferència. Noves formes de fer a les escoles plurilingües

El dimarts 21 de novembre a les 17 hores, Eva Tresserras Casals, Doctora en plurilingüisme i aprenentatge de llengües en entorns de diversitat lingüística i cultural i, també membre del Grup de Recerca Plurilingüisme i Aprenentatge de Llengües (PLURAL), juntament amb Juli Palou Sangrà, Doctor en Filosofia i Ciències de l’Educació, també membre del Grup de Recerca Plurilingüisme i Aprenentatge de Llengües (PLURAL), faran una conferència sobre  la “Pràctica docent en contextos plurilingües i interculturals”.
Activitat : 3040621304      Inscripció activitat : enllaç

Adreçada fonamentalment a professors/es i mestres d’àrees lingüístiques, coordinadors/es LIC, tutors/es d’aules d’acollida i equips directius.

Es mostraran treballs d’escoles plurilingües i es ressaltaran els rols que juga la llengua d’origen en el procés d’ensenyament i d’aprenentatge. Els continguts són molt interessant per als professionals d’aquest àmbit, ja que analitzaran els escenaris anteriors i actuals, amb l’objectiu d’introduir nous conceptes i noves maneres de fer.

Compartiran les directrius Common European Framework for Languages: Learning, Teaching, Assessment (MECR) elaborades pel Consell d’Europa.