CRP del Bages. Butlletí octubre 2023

Per conèixer les últimes novetats i informacions actualitzades visita la nostra pàgina web i segueix-nos al twitter @crpbages i a l’Instagram

Tallers, cursos, jornades…

Assignacions de les activitats del PFZ

Us informem que a partir del dia 9 d’octubre ja es poden consultar les assignacions de les activitats de formació del Pla de Formació de Zona del Bages-moianès.

Festival literari Tocats de lletra

Relacionat amb el premi Atrapallibres i Protagonista Jove, s’organitza el Festival poètic Tocats de lletra.

Grup de Treball en Jocs de taula per ensenyar i aprendre ciències

Us presentem un nou Grup de Treball, que s’organitza des de la UManresa i que s’iniciarà el proper 19 d’octubre, amb el nom de “Jocs de taula per ensenyar i aprendre ciències”.

Trobada pedagògica pel professorat de música

El professorat del grup de treball “Aquesta música m’agrada” ha preparat una Trobada pedagògica pel professorat de música que es farà el dissabte, 21 d’octubre, de les 9.00 a les 13.30h, a l’Institut Lluís de Peguera de Manresa.

Activitats per l’alumnat

Certamen de lectura en veu alta

XIX CLVA 2022-2023Enguany el Certamen de Lectura en Veu Alta celebra la seva 20à edició. Per a més informació podeu anar a aquest enllaç.

Setmana de la Ciència 2023

Us fem saber que, del 10 al 19 de novembre, se celebrarà a Catalunya la 28a edició de la Setmana de la Ciència amb l’objectiu d’apropar la ciència i la tecnologia a la ciutadania.

La ciència en primera persona

L’activitat “La ciència en primera persona” que se celebrarà el dia 15 de novembre al matí s’emmarca en la Setmana de la Ciència, amb la finalitat del foment de les vocacions científiques i tecnològiques entre l’alumnat del nostre país.

Guia didàctica del refugi antiaeri de la Renaixença

El portal educatiu Memòria.cat acaba de publicar una guia didàctica del refugi antiaeri de la Renaixença de Manresa adreçada als estudiants de 4t. d’ESO.

Llegim el riu Cardener al seu pas per Sant Joan de Vilatorrada.

Compartim amb vosaltres una fitxa de l’exposició anomenada “Llegim el riu” realitzada durant el mes de juny de 2023 a la Biblioteca de Cal Gallifa de Sant Joan de Vilatorrada.

El TERMCAT actualitza el Diccionari de química amb terminologia d’enginyeria química

El TERMCAT publica en línia una ampliació del Diccionari de química, elaborat conjuntament amb la Universitat Politècnica de Catalunya i Enciclopèdia Catalana.

Les Revistes del Mes – Setembre 2023

Ja teniu aquí les revistes rebudes a la Biblioteca del Departament d’Educació. Són totes accessibles en línia, algunes gratuïtes i d’altres que requereixen claus d’accés.