CRP del Bages. Butlletí gener 2021

Per conèixer les últimes novetats i informacions actualitzades visita la nostra pàgina web i segueix-nos al twitter @crpbages

Formació,tallers, cursos

PFZ Bages-Moianès: Activitats de formació obertes 2n quadrimestre – curs 2020-2021

Aquí teniu les noves activitats de formació adreçades al professorat incloses en el Pla de Formació de Zona i seguint en format virtual.
Inscripció: del 8 al 19 de gener.

Formació CESIRE. 2n quadrimestre

Us informem de les les formacions organitzades des del CESIRE, des de l’àmbit infantil i lingüístic, i que començaran a partir del segon trimestre. Aquí trobareu tots els enllaços amb la informació necessària per poder-s’hi inscriure a partir de l’1 de gener.

Explora la neu. Curs 2021

Enguany també hi haurà una nova edició del curs Explora la neu, aquesta vegada en format virtual. L’activitat consta de12h presencials online i 18h en horari lliure

Col·legi de llicenciats

Aquí teniu l‘oferta formativa d’hivern que ofereix el col·legi de llicenciats en format íntegrament virtual. Aquests cursos es completen amb formació en format jornada, de dos dies de durada

Activitats per a l’alumnat

Tercera edició de l’esdeveniment #100tífiques

La tercera edició de les #100tífiques, tindrà lloc el proper 11 de febrer, “Dia de les dones i les nenes a la ciència” amb l’objectiu del projecte és fer visible i destacar la rellevància i el paper estratègic de les dones a la ciència i la tecnologia. S’espera arribar a uns 20000 alumnes de 6è de primària i 1r de l’ESO. Enguany les xerrades es faran mitjançant plataformes en línia. El període d’inscripcions s’obre el dijous 17 de desembre i es tanca el 14 de gener.

Biblioteca

Nou butlletí digital. BDR: Banc de recursos. La lectura: font de plaer i de coneixement

El butlletí recull les novetats relacionades amb la lectura, en tot el seu abast, incorporades al BDR al primer trimestre del curs 2020-21  pel grup de treball en xarxa dels Centres de Recursos Pedagògics de Catalunya