CRP del Bages. Butlletí gener 2019

Per conèixer les últimes novetats i informacions actualitzades visita la nostra pàgina web i segueix-nos al twitter @crpbages

Formació, tallers, cursos, jornades…

Oferta d’activitats del PFZ Bages – Moianès Curs 2018-2019 (2n Torn)

Aquí teniu el recull de les activitats de formació del 2n torn del PFZ

Curs EXPLORA la neu 2019

Ja tenim aquí la convocatòria pel curs “EXPLORA la neu”  Consisteix en 20 hores presencials (classes teòriques, tallers experimentals i visites de camp) i 10 hores telemàtiques que es realitzaran a través del campus Atenea de la UPC.  L’activitat gaudeix de reconeixement de crèdits ECTS i està inclosa dins del Pla de formació permanent del professorat de Secundària. Inscripcións: del 17 de desembre de 2018 al 17 de gener de 2019.

Visita a la Biblioteca de l’Escola Pompeu Fabra del Pont de Vilomara

El proper dia 24 de gener de 2018 de 15.30 a 18 hores tindrà lloc una visita guiada a la biblioteca de l’escola Pompeu Fabra del Pont de Vilomara. L’activitat està oberta a tots els mestres i professors que estiguin interessats en veure com funciona una biblioteca escolar en actiu i dinamitzada per la Montserrat Puig. cal fer la Inscripció .

Pompeu Fabra i Poch. Personatge del mes a MemòriaCat Edu

L’any 2018 ha estat l’any Pompeu Fabra, coincidint amb el centenari de la publicació de la seva Gramàtica catalana.  El portal educatiu memoria.cat/edu li dedica l’espai del personatge del mes prer tal d’homenatjar-lo i recordar el seu pas per la ciutat de Manresa.

Els articles més interessants de les revistes educatives

Aquí teniu un buidat dels articles que s’han anant publicant a diferents revistes entre els mesos d’agost a desembre i que ens han semblat útils i interessant. Teniu aquestes publicacions a la vostra disposició a la mediateca del CRP del Bages,  podeu demanar-les mitjançant el formulari de préstec Per accedir a l’índex dels articles podeu fer servir aquest enllaç.

Concursos, premis, ajuts

mSchools. Marc de transformació digital.

Ja està aquí la 12a edició del concurs organitzat pel RACC i el Servei Català del Trànsit, que té per objectiu promoure actituds i valors de mobilitat segura, sostenible i responsable entre els adolescents i joves de Catalunya. Inscripció és gratuita mitjançant aquest enllaç

VIII Concurs escolar Saló del Còmic

VIII concurs escolar del Saló Internacional del Còmic de Barcelona amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya. Aquest curs la temàtica  triada és “Els invents”. Per a més informació feu servir aquest enllaç.

12a edició del concurs joves i mobilitat

Ja està aquí la 12a edició del concurs organitzat pel RACC i el Servei Català del Trànsit, que té per objectiu promoure actituds i valors de mobilitat segura, sostenible i responsable entre els adolescents i joves de Catalunya. La inscripció és gratuita i la podeu fer mitjançant aquest enllaç