CRP del Bages. Butlletí febrer 2023

Per conèixer les últimes novetats i informacions actualitzades visita la nostra pàgina web i segueix-nos al twitter @crpbages i a l‘instagram

Tallers, cursos, jornades…

Prevenció de les addiccions des de la perspectiva sistèmica

El proper dilluns 6 de març de les 16-19 h, tindrà lloc la conferència “Prevenció de les addiccions des de la perspectiva sistèmica”, en format presencial a la sala d’actes dels serveis territorials.

Concursos, premis, ajuts, projectes

X edició dels Jocs Florals Escolars de Catalunya

Ja tenim l’edició dels X Jocs Florals Escolars, convocats pel Departament d’Educació. Aquí teniu les bases del concurs i de la modalitat conte audiovisual. Us animem a participar!

Oberta la inscripció al concurs X(p)rimenta 2023!

Fins al 3 de maig del 2023, l’alumnat de primària, secundària, batxillerat i cicles formatius poden presentar els vídeos d’experiments científics en català al 13è Premi de Comunicació Científica Audiovisual, X(p)rimenta 2023.

EMOTION’S. Seguretat vial de les emocions

Tenim un nou recurs per treballar les emocions amb l’alumnat. Està pensat com una eina en la presa de consciència de l’estat emocional d’un mateix i de com això pot afectar el nostre entorn més proper.

Gràcies, Josep Maria Espinàs

El portal educatiu memoria.cat, recupera l’entrevista fera a l’escriptor Josep Maria Espinàs. Podeu veure l’entrevista en aquest web. Es pot demanar ajuda per a l’obtenció de la informació que es necessiti, així com per adquirir habilitats per buscar informació.

Servei de referència i cerques bibliogràfiques de la Biblioteca del Departament

Us presentem el servei de referència i cerques bibliogràfiques de la Biblioteca del Departament.

Nous llibres digitals – Gener 2023

Aquí teniu les novetats bibliogràfiques que podeu consultar en línia. Esperem que siguin del vostre interès.

Novetats bibliogràfiques de Professorat i Organització i gestió escolar

Han arribat novetats sobre els temes de Professorat i Organització i gestió escolar. Estan a la vostra disposició per agafar-les en préstec, poseu-vos en contacte amb el vostre CRP de referència.