CRP del Bages. Butlletí febrer 2022

Per conèixer les últimes novetats i informacions actualitzades visita la nostra pàgina web i segueix-nos al twitter @crpbages i a l‘instagram

Tallers, cursos, jornades…

Conferències: L’autoconeixement a l’acció tutorial a l’ESO i al batxillerat

Hem organitzat dues noves conferències sobre l’acció tutorial a l’ESO i al batxillerat, en format virtual. Van adreçades al professorat de l’ESO i de batxillerat. Sessió 1: dimecres, 16 de febrer. Sessió 2: dimecres,   2 de març. Enllaç d’inscripció Fins el 15 de febrer.

Jornada Bosc i sostenibilitat

El dijous 10 de febrer de 2022 a les 19.00 h tindrà lloc la Jornada BOSC i sostenibilitat. Aquest projecte té per objectiu donar a conèixer els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de l’Agenda 2030 relacionats amb els serveis del bosc.

Transformar (des de) l’escola. Cicle de diàlegs educatius Àgora 2022

Dins el projecte Àgora Educació 2022 es realitzen diverses actuacions. Destaquem el cicle de cicle de diàlegs educatius.  Podeu consultar el programa i fer la inscripció en aquest enllaç.

Dia Internacional de Tolerància Zero amb la Mutilació Genital Femenina

La Direcció General per a l’Erradicació de les Violències Masclistes i la Direcció General de Migracions, Refugi i Antiracisme, ens convida a la jornada que es celebrarà el proper dia 4 de febrer a les 10h, en format online, en el marc de la commemoració del 6 de febrer, Dia Internacional de Tolerància Zero a la Mutilació Genital Femenina.

UManresa. Dissabtes de ciència: Plàstics si! Però amb un canvi de xip

Us informem que el proper 12 de febrer, en horari de 9 a 14h, teniu la possibilitat de participar en un nou Dissabte de ciència. Aquesta vegada el monogràfic porta per títol Plàstics si! Però amb un canvi de xip

Fem planter per l’hort de l’escola

El proper dimarts 8 de febrer, a les 17.30 h tindrà lloc una jornada sobre l’hort escolar coma a recurs pedagògic, amb el títol  “Fem planter per l’hort de l’escola”.

Concursos, premis, ajuts

Premi La ciència i els infants 2022

El premi la Ciència i els Infants 2022 és fruit de la col·laboració entre el Lab 0_6 UManresa, ICL-Iberia, el Parc de la Séquia, i el Consell Comarcal del Bages, Poden participar en el concurs els mestres responsables de grups escolars amb infants de 2 a 6 anys de centres educatius de la Catalunya Central. Inscripció abans del 7 de febrer de 2022.

Guia didàctica sobre “Les 7 caixes”

Cada any, el dia 27 de gener es commemora el Dia Internacional en Memòria de les Víctimes de l’Holocaust.  El portal educatiu memòria.cat ens proposa veure el documental Les 7 caixes que TV3 va estrenar l’any 2018 en el programa Sense ficció. També han elaborat una guia didàctica per treballar amb l’alumnat.

Caixes de ciència.

El Campus Infantil d’UManresa recupera el préstec de la caixa d’èsser viu i la caixa d’aire/vent, fruit de la col·laboració entre el CESIRE i la FUB. Les caixes es deixaran gratuïtament en préstec a les escoles, que s’han de comprometre a venir a buscar i retornar els materials a temps i en condicions.

Nous llibres digitals – Gener 2022

Us enviem un recull de novetats bibliogràfiques que podeu consultar gratuïtament en línia. Recordeu que també podeu accedir en obert a tota la documentació que guardem al Repositori del Departament. Esperem que sigui del vostre interès