CRP del Bages. Butlletí desembre 2020

Per conèixer les últimes novetats i informacions actualitzades visita la nostra pàgina web i segueix-nos al twitter @crpbages

Tallers, cursos, jornades, projectes…

Projecte Agroecologia Escolar

Us presentem el projecte Agroecologia Escolar, un recull de propostes, recerques i materials relacionats amb la Producció Agroalimentària Ecològica, amb l’objectiu d’ajudar-nos a desenvolupar projectes educatius per a totes les edats i relacionats amb aquests temes.

Cua de sirena, candidat a MILLOR CURTMETRATGE als XIII Premis Gaudí!

CuaDeSirena és un curtmetratge que vol posar damunt la taula el valor de la diversitat de gènere (en especial, en la infància), així com la problemàtica de la discriminació.  La seva selecció als Gaudí pot ser una oportunitat per parlar-ne i atorgar valor!! Pots ajudar compartint i recomanant #CuaDeSirena a les teves xarxes a partir del 19 de novembre.

L’ús de les pantalles a la petita infància, la infància i l’adolescència. Riscos i signes d’alerta

El proper dilluns, 14 de desembre i el dilluns, 11 de gener , de 17.30 a 19.00, us oferirem dues xerrades sobre l’ús de pantalles, els riscos i els efectes, que arran de la situació de pandèmia s’ha agreujat molt més. Les xerrades aniran a càrrec de Dominica Díez Marcet, doctora en psicologia i responsable de la Unitat d’Addiccions Comportamentals d’Althaia.

Concursos, premis, ajuts

Premis Atrapallibres i Protagonista Jove 2020 – 2021

El Premi de Literatura «Atrapallibres» vol aconseguir que el major nombre possible d’infants llegeixin els llibres seleccionats. Cal formalitzar la inscripció omplint el formulari de participació abans del 30 de desembre de 2020

Activitats per a l’alumnat

Publicació del disc La Clika i Amigues

Us informem que ha sortit l’edició del disc La Clika i Amigues, les cançons de la cantata. Les inscripcions estan obertes fins a desembre.

Memòria Cat Edu. Històries al descobert

Al portal educatiu  memoria.cat/edu han obert una nova secció “Històries al descobert” adreçada als estudiants de secundària, que aplegarà relats protagonitzats per persones anònimes que van viure durant la República, la Guerra i la dictadura.

Criteris i orientacions per incrementar l’aprenentatge híbrid als estudis postobligatoris

El Departament d’Educació publica uns criteris i unes orientacions per poder aplicar la reducció de la presencialitat a partir de batxillerat i FP, motivada per la pandèmia.

10 consells per reforçar la Biblioteca escolar en temps de COVID

Des del programa Puntedu del Departament d’Educació han publicat 10 consells per reforçar la biblioteca escolar en temps de COVID