Informació sobre prevenció de riscos laborals per al personal del Departament d’Educació

→Informació sobre prevenció de riscos laborals per al personal del Departament d’Educació

La prevenció de riscos laborals és el conjunt d’activitats i mesures adoptades o previstes en totes les fases de l’activitat laboral, amb la finalitat d’identificar els riscos derivats del treball per tal d’eliminar-los o reduir-los i evitar les possibles conseqüències so​​bre la salut del personal treballador i l’entorn.

El Departament d’Educació disposa d’un espai on es concentra la informació sobre com està organitzada la prevenció de riscos laborals dels professionals que hi presten serveis, les mesures preventives associades a riscos dels llocs de treball, així com recomanacions, procediments i instruccions d’actuació en diferents situacions i àmbits laborals.​

El Servei de Prevenció de riscos laborals posa a l’abast dels professionals la següent informació: (Enllaç)

A la intranet del Departament d’Educació trobareu la informació i la infografia del 2024 actualitzada. (Enllaç)