V Jocs Florals

El Departament d’Ensenyament convoca la V edició dels Jocs Florals Escolars de Catalunya.

Aquesta edició contempla les modalitats de poesia, prosa i conte audiovisual il·lustrat. L’objectiu del certamen és potenciar la creació literària i mitjançant el conte audiovisual il·lustrat promoure el treball interdisciplinari des de l’àmbit lingüístic, l’àmbit digital i l’àmbit artístic.

En el bloc Conte audiovisual il·lustrat  podeu trobar una proposta  per a treballar el conte audiovisual com a projecte de treball interdisciplinari, així com un llistat de recursos d’àudio i vídeo que es pot utilitzar per a l’elaboració del conte audiovisual.

A qui s’adrecen?

Als centres d’educació primària i d’educació secundària obligatòria.

Bases dels V Jocs Florals Escolars de Catalunya – curs 2017-18

El Departament d’Educació convoca els Jocs Florals Escolars de Catalunya i en determina les bases de cada edició.

simbol-ticBases dels V Jocs Florals de Catalunya 2016-17.

Quines són les categories dels V Jocs Florals 2017-18

A – Alumnat del cicle inicial d’educació primària.
B – Alumnat del cicle mitjà d’educació primària.
C – Alumnat del cicle superior d’educació primària.
D – Alumnat d’educació especial d’educació primària.
E – Alumnat d’educació especial d’educació secundària obligatòria.
F – Alumnat de 1r i 2n d’educació secundària obligatòria.
G – Alumnat de 3r i 4t d’educació secundària obligatòria.
H – Conte audiovisual i il·lustrat per a tots els alumnes de primària.
El treball guanyador d’aquesta categoria serà produït pel Canal Super3, pel programa “Una mà de contes”.

simbol-ticBases específiques categoria H: Conte audiovisual i il·lustrat