Patis X Clima

Manual PATIS x CLIMA. Renaturalització d’espais educatius
El globus vermell. Amb el suport de la Fundación Biodiversidad del Ministeri per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic
Edició: El globus vermell. 2020

La transformació física, pedagògica i metodològica que les escoles estan vivint és fruit del nostre temps, d’un moment històric que comporta, en les comunitats humanes que habitem el planeta, uns profunds canvis culturals que exigeixen una adaptació més flexible, sostenible i conscient en els espais, els temps i els valors.
El canvi dels centres educatius no és lineal, ni la resposta unidireccional; comporta l’adequació física dels espais, però també una nova mirada integral, renaturalitzadora i embellidora sobre aquests.
Aquest manual ofereix una eina de reflexió sobre el canvi climàtic i el paper actiu que l’escola, com a part de l’ecosistema educatiu dels nostres pobles, barris i ciutats, pot exercir per assegurar que nens i nenes i joves puguin aprendre en espais més sans i justos.

+ Manual “Renaturalització d’espais educatius” (català): descàrrega aquí