L’Oceà dins l’aula. Qui agafa el repte?
Segona Càpsula de Medi d’aquest curs. Aquesta vegada, dedicada a L’Oceà dins l’aula. Qui agafa el repte?. La sessió tindrà lloc el dia 22 de març de 17.30 h a 19.30 h i serà retransmesa pel canal de Youtube Àmbit Científic i Medi. CESIRE. Podeu inscriure-us en aquest enllaç
L’Oceà dins l’aula. Qui agafa el repte? Llegeix més »













